Then what to do?

Hej!
Vaknade vid 12 och Moa skulle hem tidigt tydligen så hon var ju borta när jag vaknade, haha.
Sen låg jag kvar och halvsov till nästan halv 3, skönt!
Jag har ätit precis och ska nu försöka få tag på någon gullig person som vill kolla film ikväll eller något, har ingenting att göra!
Vill så gärna dra till gymmet nu men får ju inte träna hela tiden, ska träna imorgon så har jag pausat idag iallafall.
Idag har jag bara myst med min 3-åriga syster hela dagen, spelat spel och skulle kollat på en film men hon ska hem till sin mamma om en liten stund så det hinner vi inte idag.
Jag ska nog ta en dusch och fräscha upp mig lite så man ser lite bra ut, ligger nämligen här i min onepiece helt osminkad och allt.
Vi hörs väl sen då, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0