Take me to the candyshop

Hej!
Åh förlåt att jag inte bloggade igår!
Såhär blev gårdagen iallafall: Var först i skolan, hade idrott som sista lektion. När vi slutade så cyklade jag direkt till gymmet och körde en timmas träning där, stack hem och åt, stack till Icrash och hämtade en annan iphone eftersom att min var helt rubbad, stack till mamma och fikade en stund, stack hem och sov typ.
Idag blev det också träning efter skolan, stack därefter och köpte godis till ikväll då Moa ska sova här och vi ska mysa till någon film, hade jag tänkt iallafall haha!
Moa är påväg hit nu och jag sitter och väntar bara.
Vi ska laga lite mat när hon kommer, duktiga cheyor!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0