Sorrysorry!

Hej!
SORRY för ingen uppdatering varken igår eller idag..haft annat för mig, hehe!
Igår var jag i skolan, efter skolan var jag hemma hos min fina vän Moa fram tills konfan började klockan 4, som varade fram till halv 7 ungefär, efter det stack jag och tränade och när jag kom hem gjorde jag läxor som jag lämnade in idag.
Bara duktiga saker alltså! :D
Idag efter skolan var jag med Annie och pluggade lite matte (gick inte så bra dock) och sen stack vi till kören vid 5. När kören var slut stack jag och mötte upp Mathilde och så stack vi och körde ett pass bodypump på gymmet, najs det!
Imorgon kommer det tyvärr inte heller bli mycket uppdatering på bloggen, efter skolan ska jag vara med Mathilde och på kvällen ska jag sova hos Anna med ett gäng snygga brudar, ska bli kul!
Långt inlägg nu känner jag, får väl höras imorgon för nu ska jag sova.
Godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: alva

Nu är veckans blogg tävlingen avslutad,gå in och kolla om du va en av dom som vann :-)

2012-01-20 @ 21:39:35
URL: http://alvaarnqvist.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0