Sånt är livet

Hej!
Idag vaknade jag vid 11 och åt frukost, efter frukosten hoppade jag in i duschen.
Nu har jag precis kollat klart på filmen Trassel och ska snart börja plugga matte, bland det värsta jag vet men vill man ha bra betyg så vill man. Inte för att jag kommer att få bra betyg i matte ändå men inte ig iallafall, hehe.
Lite senare ikväll, vid 7-8 kanske, ska jag gå och träna, ska nog gå på ett pass och sen springa lite på löpband och vara en stund i gymmet. När jag kommer hem ska jag duscha (igen men kände mig sjukt ofräsch innan såå) och sen äta något och sen sova. Tänker försöka ha somnat vid iallafall 22.00, skola imorgon ju och jag vill inte vara helt död som jag var igår och som jag är nu!
Ååh känner att detta inlägget blev smått rörigt men, får funka.
Vi hörs senare när jag har pluggat klart eller något, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0