Pearl Harbor

Igår sov vi hos Moa, Anna sov där också.
Därför bloggade jag inte, för vi hann bara hem och äta efter att vi varit hos Lindsey, och sen köpte vi läsk och stack då till Moa och kollade på film med Moa, Anna, Lindsey, Annie, Patricia och Mathilde.
Vi såg Pearl Harbor, en bra film, men såg inte så mycket av den, alla pratade igenom typ hela filmen istället. :D
Vi vaknade runt 12 imorse typ, själv svimmade man faktiskt på toan, creepy. Fick en hård smäll i huvudet eftersom att jag svimmade på klinkergolv, aj säger jag bara.
Menmen, nu har vi ätit för en stund sen och sitter nu bara i mitt rum och gör inte så mycket.
Vi bakade innan, vi gjorde chokladsufflé, som nu står i frysen ;)
För skriva mer senare, puss!
= SNYGG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0