Make money

Hej!
Idag har jag då varit i skolan, tråkigt.
Jag har varit på banken med mamma också och satt in pengar på ett sparkonto där jag sparar pengar till en språkresa, är uppe i 2000 kronor än sålänge haha, känner mig duktig! Men om jag åker, blir det nog till malta med Lindsey, där vi läser engelska i 3 veckor, inte i sommar men nästa. Awesome!
Hoppashoppashoppas. Eller med andra ord: skaaa dit.
Nu sitter jag i köket och ska nog gå och knarka lite halstabletter, har så sjuukt ont i halsen! Och jag som skulle träna idag...fuck.
Men hoppas jag kan träna imorgon för har ett bokat pass, bodypump blir det.
Jag kanske skriver något mer senare, men puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0