Helvete..

Helvete vad dåligt det går med bloggen, hinner fan aldrig skriva?!
Buissy woman detta ;)
Hehe, men igår sov jag hemma hos Lindsey och så va vi med Hugo och John på kvällen, riktigt längesen så det var kul!
Idag har jag och Lindsey chillat hela dagen, vi träffade Ludde en stund, vi badade i havet och solade en stund, vi solade solarium i en kvart också, fick inte så jättemycket färg men skitsam är inte lika blek som innan iallafall!
Jag kom hem för ungefär en och en halv timme sen, sen dess har jag hunnit äta och inte så mycket mer.
Nu sitter jag med datorn i mitt ommöblerade rum :D
Hehe ibland om jag har riktigt tråkigt kan jag få för mig att göra saker som att möblera om.
Men det blev bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0