Sexy and i know it - LMFAO

Hej!
Ingen bloggning igår tyvärr, hade massa att göra med familjemiddagen och när jag kom hem satte jag direkt igång med en bokrecensinon som jag lämnade in idag, var färdig 20 över 12 eller något...
Familjemiddagen gick bra, dock blev man helt sjukt trött i benen och klumpig som man kan va ibland, halkade jag typ och trilla rakt på golvet och såg säkert ut som största miffot i världen.... :o
Jaja, nu sitter jag med Moa hos mig, har ätit för en stund sen och ska ut snart och köpa lite göödis tror ja ^^
Hörs sen sötisar, possss!

Kommentarer
Postat av: isabell 14 år

sv; samma här! :)

Tack detsamma!



Vad ska du göra i helgen då? :)

2011-10-28 @ 19:15:52
URL: http://minchihuahuawilgot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0